MINGGU 35. [
25 - 29 Ogos ].
HARI
|
ISNIN
|
TARIKH
|
25
Ogos 2014
|
KELAS
|
5K9
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
TAJUK
|
HIV/AIDS
|
SUB-TAJUK
|
Cara
jangkitan HIV/AIDS
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
cara-cara bagaimana jangkitan HIV/AIDS merebak.
|
ALAT BANTU
MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Perbincangan:
1.Hubungan
seks
2.Perpindahan
darah
3.Ibu
mengandung
4.Berkongsi
jarum suntikan.
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran berkaitan cara-cara HIV/AIDS
berjangkit.
|
HARI
|
SELASA
|
TARIKH
|
26
Ogos 2014
|
KELAS
|
4K2.
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
TAJUK
|
Pengurusan
Stres dan Konflik
|
SUB-TAJUK
|
Strategi
Menangani Konflik
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
cara-cara yang boleh digunakan untuk mengatasi dan menangani konflik.
|
ALAT BANTU
MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Antara
langkah-langkah untuk menangani konflik.
1.Bersikap
toleransi
2.Bersikap
terbuka
3.Terima
hakikat
4.Bersemuka
untuk menyelesaikan masalah
5.Berbincangan
dengan sahabat karib,ibu bapa, guru atau kaunselor.
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran dalam mengemukakan langkah-langkah
yang boleh diambil untuk menangani konflik.
|
HARI
|
RABU
|
TARIKH
|
27
Ogos 2014
|
KELAS
|
4K7.
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
TAJUK
|
Pengurusan
Stres dan Konflik
|
SUB-TAJUK
|
Strategi
Menangani Konflik
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
cara-cara yang boleh digunakan untuk mengatasi dan menangani konflik.
|
ALAT BANTU
MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Antara
langkah-langkah untuk menangani konflik.
1.Bersikap
toleransi
2.Bersikap
terbuka
3.Terima
hakikat
4.Bersemuka
untuk menyelesaikan masalah
5.Berbincangan
dengan sahabat karib,ibu bapa, guru atau kaunselor.
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran dalam mengemukakan langkah-langkah
yang boleh diambil untuk menangani konflik.
|
HARI
|
KHAMIS
|
TARIKH
|
28
Ogos 2014
|
KELAS
|
4S3.
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
TAJUK
|
Pengurusan
Stres dan Konflik
|
SUB-TAJUK
|
Strategi
Menangani Konflik
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
cara-cara yang boleh digunakan untuk mengatasi dan menangani konflik.
|
ALAT BANTU
MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Antara
langkah-langkah untuk menangani konflik.
1.Bersikap
toleransi
2.Bersikap
terbuka
3.Terima
hakikat
4.Bersemuka
untuk menyelesaikan masalah
5.Berbincangan
dengan sahabat karib,ibu bapa, guru atau kaunselor.
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran dalam mengemukakan langkah-langkah
yang boleh diambil untuk menangani konflik.
|
No comments:
Post a Comment