MINGGU 16 [ 14 – 17 APRIL 2014 ].
HARI
|
Isnin
|
TARIKH
|
14
April 2014
|
KELAS
|
5K9
|
M/PELAJARAN
|
Pendidikan
Kesihatan.
|
TAJUK
|
Memahami
Perasaan
|
SUB-TAJUK
|
Cara-cara
untuk menangani tekanan emosi.
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
cara-cara untuk mengatasi tekanan emosi pelajar.
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
1.Meluahkan
perasaan
2.Kaunseling
3.Aktiviti
rekreasi
4.Rawatan
pakar.
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran berkaitan cara-cara mengatasi emosi
remaja.
|
HARI
|
Selasa
|
TARIKH
|
15
April 2014
|
KELAS
|
4K2
|
M/PELAJARAN
|
Pendidikan
Kesihatan.
|
TAJUK
|
Emosi Remaja.
|
SUB-TAJUK
|
Faedah
Memahami Emosi Remaja.
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
faedah memahami emosi remaja.
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Antara
faedah memahami emosi ialah :
1.Memupuk
keyakinan diri
2.Meningkatkan
penampilan diri
3.Bekerjasama
4.Jati
diri
5.Meningkatkan
daya tahan diri
6.Kurangkan
stres
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran berkaitan faedah yang diperolehi dlm
memahami emosi remaja.
|
HARI
|
Rabu
|
TARIKH
|
16
April 2014
|
KELAS
|
4K7
|
M/PELAJARAN
|
Pendidikan
Kesihatan.
|
TAJUK
|
Emosi Remaja.
|
SUB-TAJUK
|
Faedah
Memahami Emosi Remaja.
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
faedah memahami emosi remaja.
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Antara
faedah memahami emosi ialah :
1.Memupuk
keyakinan diri
2.Meningkatkan
penampilan diri
3.Bekerjasama
4.Jati
diri
5.Meningkatkan
daya tahan diri
6.Kurangkan
stres
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran berkaitan faedah yang diperolehi dlm
memahami emosi remaja.
|
HARI
|
Khamis
|
TARIKH
|
17
April 2014
|
KELAS
|
4S3.
|
M/PELAJARAN
|
Pendidikan
Kesihatan.
|
TAJUK
|
Emosi Remaja.
|
SUB-TAJUK
|
Faedah
Memahami Emosi Remaja.
|
OBJEKTIF
|
Membincangkan
faedah memahami emosi remaja.
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
Buku
teks.
|
AKTIVITI
|
Antara
faedah memahami emosi ialah :
1.Memupuk
keyakinan diri
2.Meningkatkan
penampilan diri
3.Bekerjasama
4.Jati
diri
5.Meningkatkan
daya tahan diri
6.Kurangkan
stres
|
REFLEKSI
|
Pelajar
aktif dalam perbincangan /sumbang saran berkaitan faedah yang diperolehi dlm
memahami emosi remaja.
|
No comments:
Post a Comment